birželio 14, 2010

Rožė-Biedermeier

Naujiena mano sode :) stiebinė, arbatinė hibridinė, Tantau kompanijos rožė,Vokietija 2002m.


Aš šios rožės nesirinkau ji mane išsirinko:), man reikėjo dviejų mažų stiebinių rožių ilgai negalvojusi nupirkau, bet aš nesigailiu.

Pirmoje nuotraukoje tai tik pradėjęs besiskleisti žiedas, tuo metu ryškiausiai matomas rožinis vainiklapių kraštelių apvadas - sutikit gražu :)

Kvepia lengvai, saldžiai - nenuobodžiai :) - nenuobodus kvapas, tai koks galėtų būti kvapas? sakau taip todėl, kad tas kvapas man kiekvieną kartą vis kintantis - kitoks.

Žiedo spalva kinta, kai žiedas pilnai išsiskleidžia nelieka ryškaus žiedlapių rausvo apvado - jis nuspalvina visą žiedą lengva rožine spalva. Žiedas didelis, pilnaviduris, sunkus, pasenę žiedlapiai nekrenta taip ir laikosi žiedyne, žydi ilgai, lietaus nebijo.

Komentarų nėra: